S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
Podporuje mojeID

BESTSELLER

Naša cena 29,00 €
skladom / IN STOCK
Naša cena 46,00 €
skladom / IN STOCK
Naša cena 29,00 €
skladom / IN STOCK
 
 
 

Obchodné podmienky
Obchodné podmienky


3.2. Objednávka tovaru sa uskutočňuje nasledovne:
- prostredníctvom zákazníckeho účtu po registrácii v internetovom obchode,
- vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.

3.3. Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberá tovar, množstvo, spôsob platby a doručenia.

3.4. Pred odoslaním objednávky môže kupujúci kontrolovať a meniť údaje, ktoré uviedol. Objednávku odošle kliknutím na tlačidlo „objednať s povinnosťou platby“. Predávajúci považuje údaje zadané kupujúcim za správne. Platnosť objednávky je podmienená správnym vyplnením všetkých povinných údajov a potvrdením zoznámenia sa s obchodnými podmienkami.

3.5. Po obdržaní objednávky zašle predávajúci automatické potvrdenie na email kupujúceho. Toto potvrdenie nie je uzatvorením zmluvy. Kúpna zmluva je uzatvorená až po prijatí objednávky predávajúcim, čo je potvrdené emailom.

3.6. Ak predávajúci nemôže splniť niektoré požiadavky objednávky, zašle kupujúcemu upravenú ponuku na jeho email. Upravená ponuka sa považuje za nový návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy, ktorú kupujúci akceptuje potvrdením emailom.

3.7. Objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku pred jej potvrdením predávajúcim, a to telefonicky alebo emailom.

3.8. Predávajúci nie je povinný dodať tovar za cenu, ktorá bola zjavne chybná (napr. technickou chybou na webe). Kupujúci bude informovaný o chybe a dostane upravenú ponuku. Kúpna zmluva je uzatvorená po potvrdení tejto ponuky kupujúcim.


4. Zákaznícky účet

4.1. Kupujúci môže využívať zákaznícky účet po registrácii v internetovom obchode. Objednávky je možné realizovať aj bez registrácie.

4.2. Pri registrácii a objednávaní je kupujúci povinný uvádzať správne a aktuálne údaje. Kupujúci aktualizuje údaje vždy pri zmene.

4.3. Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený menom a heslom. Kupujúci je povinný tieto údaje uchovávať v tajnosti. Predávajúci nezodpovedá za zneužitie účtu treťou osobou.

4.4. Kupujúci nesmie poskytovať prístup k svojmu účtu tretím osobám.

4.5. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť účet kupujúceho, ktorý ho dlhodobo nevyužíva alebo poruší obchodné podmienky.

4.6. Zákaznícky účet nemusí byť dostupný nepretržite, napríklad z dôvodu údržby systému.

5. Platobné podmienky a dodanie tovaru

5.1. Cenu tovaru a náklady na doručenie môže kupujúci zaplatiť:
- Bezhotovostne prevodom na účet predávajúceho: IBAN SK88 8330 0000 0025 0179 2439 (variabilný symbol = číslo objednávky). Tovar sa odošle po pripísaní platby.
- Online platbou cez PayPal/Comgate (karta alebo PayPal účet). Platba je okamžite potvrdená.
- Dobierkou pri prevzatí tovaru (poplatok za dobierku 1 €).

5.2. Kupujúci je povinný uhradiť cenu vrátane nákladov na balenie a dopravu.

5.3. Pri bezhotovostnej platbe je cena splatná do 3 dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy.

5.4. Platba cez PayPal/Comgate sa realizuje podľa pokynov poskytovateľa.

5.5. Platba je považovaná za splnenú okamihom pripísania sumy na účet predávajúceho.

5.6. Predávajúci nepožaduje zálohu. Platba pred odoslaním tovaru sa nepovažuje za zálohu.

5.7. Predávajúci vystaví doklad o kúpe (faktúru), ktorý pošle emailom alebo priloží k zásielke.

5.8. Tovar je dodaný na adresu určenú kupujúcim v objednávke.

5.9. Spôsob dodania si kupujúci volí pri objednávke.

5.10. Náklady na doručenie závisia od zvoleného spôsobu a sú uvedené v objednávke.

5.11. Kupujúci je povinný prevziať tovar pri doručení. Opakované doručenie alebo iný spôsob je spojený s dodatočnými nákladmi, ktoré kupujúci hradí.

5.12. Pri prevzatí od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať obal a prípadné poškodenia ihneď oznámiť. Poškodený obal môže byť dôvodom na neprevzatie zásielky.

5.13. Vlastníctvo k tovaru prechádza na kupujúceho zaplatením celej ceny a prevzatím tovaru.

5.14. Zodpovednosť za poškodenie alebo stratu tovaru prechádza na kupujúceho pri jeho prevzatí.

Pri preberaní skontrolujte obal zásielky. V prípade poškodenia obalu kontaktujte kuriéra a spíšte zápis o škode. Ak zistíte poškodenie obsahu po rozbalení, kontaktujte prepravcu do 3 dní a vytvorte fotodokumentáciu.

6. Odstúpenie od zmluvy

6.1. Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu.

6.2. Lehota na odstúpenie: Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy do **60 dní** od prevzatia tovaru.

6.3. Výnimky z práva na odstúpenie: Kupujúci nemá právo odstúpiť od zmluvy v týchto prípadoch:
- Ak cena tovaru alebo služby závisí od výkyvov finančného trhu mimo kontroly predávajúceho.
- Pri dodávke tovaru upraveného podľa priania kupujúceho, vyrobeného na mieru alebo určeného pre konkrétneho kupujúceho.
- V ďalších prípadoch špecifikovaných v § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.

6.4. Zaslanie vyhlásenia: Kupujúci musí zaslať vyhlásenie o odstúpení od zmluvy v lehote na odstúpenie.

6.5. Formulár na odstúpenie: Kupujúci môže využiť vzorový formulár poskytnutý predávajúcim. Vyplnený formulár odošle na e-mailovú alebo poštovú adresu predávajúceho. Predávajúci potvrdí prijatie bezodkladne.

6.6. Vrátenie tovaru: Kupujúci musí tovar vrátiť predávajúcemu do **14 dní** od odstúpenia. Kupujúci znáša náklady na vrátenie tovaru, vrátane prípadov, keď tovar nemožno vrátiť obvyklou poštovou cestou.

6.7. Vrátenie peňazí: Predávajúci vráti kupujúcemu všetky prijaté peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie do **14 dní** od odstúpenia. Platba sa vráti rovnakým spôsobom, ak sa kupujúci a predávajúci nedohodnú inak.

6.8. Náklady na dodanie: Ak si kupujúci zvolil drahší spôsob dopravy, predávajúci mu vráti len sumu zodpovedajúcu najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu.

6.9. Podmienka vrátenia peňazí: Predávajúci nemusí vrátiť peňažné prostriedky skôr, než mu kupujúci odovzdá tovar alebo preukáže jeho odoslanie.

6.10. Stav vráteného tovaru: Kupujúci musí vrátiť tovar v nepoškodenom, neopotrebovanom a neznečistenom stave, v pôvodnom obale. Predávajúci môže nárok na náhradu škody jednostranne započítať proti sume na vrátenie.

6.11. Odstúpenie predávajúcim:
Predávajúci môže odstúpiť od zmluvy z dôvodov ako:
- Vypredanie zásob.
- Nedostupnosť tovaru.
- Ukončenie výroby alebo dovozu tovaru.

V takýchto prípadoch predávajúci informuje kupujúceho bezodkladne e-mailom a vráti prijaté peňažné prostriedky do 14 dní rovnakým spôsobom, prípadne spôsobom určeným kupujúcim.

 

|7. Práva z vadného plnenia

7.1. Zodpovednosť predávajúceho:

Predávajúci zodpovedá za to, že tovar pri prevzatí:

- má dohodnuté alebo očakávané vlastnosti,
- je vhodný na účely uvedené predávajúcim alebo na obvyklé použitie,
- zodpovedá kvalitou a prevedením dohodnutej vzorke alebo predlohe,
- je v správnom množstve alebo hmotnosti,
- spĺňa právne predpisy.

7.2. Doba zodpovednosti:
- Ak sa vada prejaví do 6 mesiacov od prevzatia, predpokladá sa, že existovala už pri prevzatí.
- Kupujúci môže uplatniť práva z vád do 24 mesiacov od prevzatia, s výnimkami ako:
- Tovar predaný za nižšiu cenu kvôli známej vade,
- Opotrebenie spôsobené bežným užívaním,
- Použitý tovar s vadou zodpovedajúcou jeho opotrebeniu,
- Povaha tovaru vylučuje reklamáciu.

7.3. Práva kupujúceho pri vadách: 
- Odstrániteľná vada: Kupujúci môže požadovať:
- Bezplatné odstránenie vady,
- Výmenu tovaru.
- Neodstrániteľná vada: Kupujúci môže požadovať:
- Primeranú zľavu z ceny,
- Odstúpenie od zmluvy.

7.4. Opakované a závažné vady:
Kupujúci môže reklamovať tovar a požadovať:
- Odstúpenie od zmluvy, ak vada bráni riadnemu užívaniu,
- Výmenu tovaru pri opakovanom výskyte vady po oprave,
- Odstúpenie od zmluvy pri výskyte väčšieho počtu vád.

7.5. Uplatnenie reklamácie: 
Reklamácia môže byť podaná:
- V ktorejkoľvek prevádzkarni predávajúceho vhodnej na prijatie reklamácie,
- Na mieste podnikania alebo u osoby určenej predávajúcim.
Kupujúci obdrží potvrdenie obsahujúce:
- Dátum a obsah reklamácie,
- Požadovaný spôsob vybavenia,
- Potvrdenie o vybavení, oprave, alebo zamietnutí.

7.6. Lehoty na vybavenie reklamácie: 
- Predávajúci určí spôsob riešenia reklamácie:
- Ihneď, najneskôr do 3 pracovných dní,
- Pri zložitých prípadoch do 30 dní.
- Vybavenie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci právo:
- Na odstúpenie od zmluvy,
- Na výmenu tovaru.

7.7. Informovanie kupujúceho:
Predávajúci musí kupujúceho informovať o výsledku reklamácie písomne do 30 dní od jej uplatnenia.

7.8. Výnimky z práv: 
Kupujúci nemá nárok na uplatnenie práv z vadného plnenia, ak:
- O vade vedel pred prevzatím,
- Sám vadu spôsobil.

7.9. Náhrada nákladov:
Pri oprávnenej reklamácii má kupujúci právo na náhradu účelne vynaložených nákladov, ktorú môže uplatniť do jedného mesiaca po uplynutí záručnej doby.

7.10. Voľba riešenia:
Kupujúci si môže zvoliť spôsob vybavenia reklamácie, ak existuje viacero možností.

7.11. Právny rámec:
Práva a povinnosti strán sa riadia:
- Občianskym zákonníkom (§ 499 – 510, § 596 – 600, § 619 – 627),
- Zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.

7.12. Reklamačný poriadok:
Podrobnosti upravuje reklamačný poriadok predávajúceho.

8. Doručovanie

8.1. Zmluvné strany môžu všetku písomnú korešpondenciu doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.

8.2. Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v objednávke.

9. Mimosúdne riešenie sporov

9.1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, akým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ môže podať návrh na alternatívne (mimosúdne) riešenie sporu u subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci neodpovedal zamietavo alebo na žiadosť neodpovedal do 30 dní. Týmto nie je dotknutá možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd.

9.2. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné kontaktovať na adrese: Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27 alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr@soi.sk. Internetová adresa: https://www.soi.sk/. Online platforma pre riešenie sporov je k dispozícii na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

9.3. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislava, internetová adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line.

9.4. Predávajúci je oprávnený k predaju tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva príslušný Okresný úrad odbor živnostenského podnikania. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva dozor nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.

10. Doručovanie

10.1. Všetky dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa podľa všeobecne záväzných právnych predpisov.

10.2. Predávajúci nie je viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa.

10.3. Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, vrátane autorských práv, rozvrhnutia stránky, fotiek, filmov, grafiky a ďalších prvkov, prináležia predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho.

10.4. Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do internetového obchodu alebo jeho použitia v rozpore s určením.

10.5. Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.

10.6. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať znenie obchodných podmienok. Toto neovplyvňuje práva a povinnosti vzniknuté počas platnosti predchádzajúcej verzie.

10.7. Prílohou obchodných podmienok je vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.

11. Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy

11.1. Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 45 dní. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 6 dňoch odo dňa, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba prevezme tovar.

11.2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy:
Po odstúpení od zmluvy predávajúci vráti všetky platby, ktoré spotrebiteľ uhradil v súvislosti so zmluvou, vrátane nákladov na doručenie tovaru. Platby budú vrátené do 14 dní odo dňa, keď predávajúci obdrží oznámenie o odstúpení. Platba za tovar bude vrátená až po doručení vráteného tovaru alebo po predložení dokladu o jeho zaslaní.

Spotrebiteľ je povinný vrátiť tovar do 14 dní odo dňa odstúpenia na adresu predávajúceho.

Priame náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

Zodpovednosť spotrebiteľa za škodu na vrátenom tovare je obmedzená len na zníženie hodnoty tovaru spôsobené nevhodným zaobchádzaním pri zisťovaní jeho povahy, vlastností a funkčnosti.

Upozornenie: Naše produkty nenahrádzajú lekársku starostlivosť. Odporúča sa používať v kombinácii s biorezonančnými prístrojmi BICOM a pravidelnými kontrolami u lekárov.
YTk3M